خريد قسطي موبايل و لپ تاپ خريد قسطي موبايل و لپ تاپ .

خريد قسطي موبايل و لپ تاپ

مازند چوب آريا بهترين توليد كننده ترمووود را بهتر بشناسيم

در عصر تسلط پلاستيك و پليمرها، طبيعي بودن و سازگاري با محيط زيست بيش از هر زمان ديگري ارزش جهاني دارد. بنابراين، بهترين ماده براي نماي خارجي ساختمان‌ها و دكوراسيون داخلي مصالحي با منشاء طبيعي همانند چوب نماي ساختمان مي‌باشد. در حال حاضر فن آوري‌هايي براي بدست آوردن نوع جديدي از چوب وجود دارد كه با نام ترموود شهرت جهاني دارد. زيبايي خاصه چوب طبيعي در كنار گزينه‌هاي ديگري همچون سبك بودن، انعطاف پذيري، استحكام بالا كه تنها در باب اين محصول صادق است را نمي‌توانيد در ساير اقلام چوبي به دست آورد.

مجموعه محصولات تجاري MM از توليدات شركت مازند چوب آريا است كه از سال 1396 اقدام به راه اندازي و توليد ترمووود نموده و هم اكنون يكي از بزرگترين توليد كنندگان ترمووود در كشور روسيه مي‌باشد. اين شركت طيف بسيار وسيع و متنوعي از محصولات ترمووود را به جهت استفاده در فضا‌هاي خارجي و داخلي ارائه مي‌دهد. اقسام و درجه‌هاي مختلف چوب‌ ترمو نما مناسب براي نماي ساختمان، كف‌هاي چوبي محوطه‌هاي باز، آلاچيق يا پرگولا، لوورهاي چوبي، پاركت‌هاي تمام چوب ترمو و ساير محصولات چوبي براي كاربردهاي متنوع در ساختمان، بخشي از توليدات شركت مازند چوب آريا مي‌باشند.

باهم  در رابطه با قيمت چوب ترموود بخوانيم؟

فرآوري الوارهاي ترمووود در شركت مازند چوب آريا

فرآيند تيمار حرارتي چوب‌ها كه در آن فقط از حرارت و بخار آب استفاده مي‌شود؛ در كوره‌هاي مخصوص، به همراه دانش فني غني شركت مازند چوب آريا، سبب شده كه همواره برند MM معرف ترمووودي با كيفيت بسيار عالي باشد.

در فرآيند ذكر شده براي توليد ترموود، اغلب دو سطح حرارتي بر روي الوارهاي با كيفيت و درجه يك اعمال مي‌شود؛ كه شامل سطح حرارت متوسط و سطح حرارت بالا است. در سطح حرارت متوسط، رنگ ترموود از قهوه‌اي روشن تا قهوه‌اي متوسط متغير بوده و علاوه بر زيبايي بخشيدن بيشتر به بافت طبيعي چوب، ثبات ابعادي آن را به همراه مي‌آورد. از اين سو اين محصول را مي‌توان به عنوان گزينه‌اي عالي براي كاربردهاي داخلي ساختمان مانند پوشش ديوار و كف پوش فضاهاي داخلي دانست. در سطح حرارت بالا نيز، ترمو چوب حاصله از ثبات ابعادي و نيز پايداري بسيار بالايي برخوردار بوده كه به صورت قابل توجهي طول عمر آن در شرايط آب و هوايي مختلف بالا رفته و در مقابل آفت‌هاي متفاوت مقاوم است. خواص مذكور و مجموع ويژگي‌هايي كه اين الوارها كسب مي‌كنند؛ آنها را حتي براي محيط نمناك مناسب نموده و بسته به گونه چوب، رنگ و طرح آنها متغير است. ترموود به واسطه ثبات ابعادي، جذب بسيار كم رطوبت و پايداري زياد، گزينه اي بسيار مناسب براي جايگزيني چوب‌هاي نواحي حاره‌اي بوده و باعث حفظ هرچه بيشتر جنگل‌هاي با ارزش اين مناطق مي‌شود.

مواد خام كارخانه مازند چوب آريا به منظور توليد محصولي با كيفيت بالا به دقت زياد انتخاب و خريداري مي‌شود. منابع اصلي تهيه مواد خام شركت ( MCA ) غالبا بهترين درختان برگزيده از جنگل‌هاي تايگا مي‌باشد. صادرات گسترده توليدات شركت مازند چوب به بسياري از كشورهاي آسيايي و اروپايي معرف كيفيت توليدات اين شركت بوده و عضويت شركت مازند چوب آريا در موسسه بين‌المللي ترمووود فنلاند (ITWA) به عنوان اولين و تنها عضو رسمي‌ايراني اين موسسه، مهر تاييدي بر كيفيت و توانمندي اين مجموعه مي‌باشد.

 ،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۵۴ توسط:علي محمد زينالي موضوع: نظرات (0)

ويژگي‌‌هاي ترمووود خوب چيست و اين محصول چه كاربردي دارد؟

در سال‌‌هاي اخير استفاده از ترموود هم در فضاي خارجي و هم در فضاي داخلي ساختمان محبوبيت زيادي پيدا كرده است. به غير از موارد ساختماني، اين متريال خاص و مهندسي شده در صنايع مختلف دكوراسيون داخلي نيز كاربرد دارد. با توجه به محبوبيت اين متريال، اطلاع خريداران از ويژگي‌‌هاي ترمووود خوب سبب مي‌شود تا انتخاب مناسب و معقولي داشته باشند. راحتي در استفاده، مقاومت بالا، ماهيت طبيعي و ايجاد حس خوب همگي از مزيت‌‌هايي هستند كه مي‌توانيد آنها را در ترمو چوب بيابيد. بد نيست بدانيد خصوصيات عايق حرارتي ترمووود تقريبا 25 درصد بيشتر از چوب‌‌هاي خام و تصفيه نشده است. اين ويژگي مثبت ترمووود خوب خود را در مبحث صرفه جويي در انرژي به خوبي نشان مي‌دهد.

بنابراين اگر در ساختمان خود از ترموود براي نماي ساختمان، كفپوش و يا ديوارپوش استفاده كنيد؛ به زودي خواهيد فهميد كه با وجود هواي سرد بيرون، انرژي گرمايي بسيار كمتري در ساختمان استفاده خواهد شد. همچنين در فصول گرم و تابستان نيز اتاق‌هاي شما به تهويه مطبوع كمتري نياز دارند. الوارهاي مهندسي شده ترمو چوب روي احساسات ما در مورد فضا نيز تاثير مي‌گذارند. ضمن اينكه اين محصول محصولي غير سمي و سازگار با محيط زيست است و نگراني در مورد بازيافت آن در آينده وجود ندارد. چرا كه اين محصول بي‌نظير منشا طبيعي داشته و مي‌توان آن را در پايان عمر مفيد سوزانده يا با ساير ضايعات دفن كرد. از اين رو در حال حاضر اين محصول زيبا و كاربردي نسبت به ساير مصالح و متريال ساختماني، محبوبيت زيادي در ميان كارفرمايان و صاحبان منازل پيدا كرده است.

ترموود ايراني يا ترموود خارجي


همانطور كه اشاره شد چوب ترمو يك محصول كاملا طبيعي است كه عمدتا از تنه درختان كاج تهيه مي‌شود. امروزه بهترين نوع ترموود متعلق به كشور فنلاند مي‌باشد. پس اگر به دنبال كيفيت بالا و مرغوبيت محصولي هستيد كه به دستتان مي‌رسد؛ بايد از ترمووود درجه يك كه همان فنلاندي است استفاده كنيد. اما چنانچه تمركز شما بر روي پايين بودن قيمت چوب ترموود است؛ ترموود ايراني اصل براي شما گزينه بسيار مناسبي خواهد بود. البته اگر از جنس ايراني استفاده مي‌كنيد به شما توصيه مي‌كنيم براي استفاده در نقاط مختلف يك سازه و علي‌الخصوص فضاهاي خارجي، تمامي اقدامات لازم در جهت مقاوم سازي همانند رنگ كاري و... را به درستي انجام دهيد. برخلاف باور افراد غير متخصص كه استفاده از اين محصول را در همه جا و مخصوصا در شرايط آب و هوايي نامناسب خارج از ساختمان درست نمي‌دانند؛ ما كاربرد مفيد ترموود را منوط به انجام يكسري تمهيدات مراقبتي مي‌دانيم. از آنجا كه در كشور ما به دليل شرايط آب و هوايي نامناسب و موقعيت جغرافيايي نامساعد، شرايط توسعه جنگل‌هاي مورد نياز اين محصول مهيا نيست؛ شركت مازند چوب آريا مواد اوليه يا همان چوب خام مورد نياز اين محصول را از ساير كشورها تهيه مي‌كند. عمده توليدات اين شركت در كارخانه مستقر در كشور روسيه توليد مي‌شود. از اين رو با توجه به استفاده از مواد اوليه مناسب و مرغوب و توجه به فرآيند توليد ترمووود، محصول نهايي ترمووود ايراني شركت مازند چوب از كيفيت و دوام بسيار خوبي برخوردار است. بنابراين مي‌توانيد از اين محصول داخلي همانند نمونه وارداتي آن در موارد مشابهي چون چوب نماي ساختمان، نرده، پله، ديوارپوش و يا كف پوش استفاده كنيد.

 مشخصه‌‌هاي ترموود مازند چوب آريا


در سراسر جهان غالبا از درختان رشد يافته در شمال فنلاند به عنوان ماده اوليه ترمووود استفاده مي‌شود. چوب اين درختان بسيار باكيفيت است. ترمووود توليد شده از اين الوارها داراي كيفيت بالاتري نسبت به ترمووود توليد شده از ساير چوب‌ها مي‌باشد. از جمله اين چوب‌ها مي‌توان به درختان كاج سوزني يا پاين اشاره كرد. از آنجا كه يكي از موارد مهم در كيفيت ترمووود وجود گره‌هاي منظم در بافت چوب است؛ الوارهاي تهيه شده از اين درختان داراي بافت منظم و گره‌هاي پروانه‌اي شكل هستند. اين ويژگي تاثير مستقيمي بر كيفيت محصول ترمووود نهايي خواهد داشت. وجود گره‌هاي منظم  برروي الوارهاي شركت مازند چوب آريا نيز نشان از استحكام و تراكم بافت چوب مورد نظر دارد. لذا محصولات توليد شده توسط اين شركت طي ساليان متمادي كمتر دچار پيچش، برآمدگي و خوردگي مي‌شوند. بنابراين كيفيت ترمووود توليد شده به مراتب بالاتر خواهد بود.

درجه و كيفيت ترموود (MCA)


اين نكته را در نظر داشته باشيد كه كيفيت محصول ترمووود عموما با دو گريد A و B مشخص مي‌شود. هر نوع ترك‌خوردگي بر روي سطح و مقطع الوارها نشان‌دهنده كيفيت پايين ترمو چوب است. بر اين اساس ترمووود گريد A شركت مازند چوب آريا فاقد هر گونه ترك و گره سوخته در سطح چوب مي‌باشد. در كارخانه‌هاي ما كه داراي مجوز استاندارد ترموود فلاند هستند؛ چوب‌‌هايي كه داراي شكستگي و ترك مي‌باشند جدا شده و در گريد پايين‌تر با قيمت بسيار كمتر به بازار عرضه مي‌شوند. يكي ديگر از ويژگي‌‌هاي ترمووود خوب عدم وجود لكه‌هاي تيره روي سطح كار است. اين لكه‌ها حاكي از پوسيدگي در سطح ترمو مي‌باشد. ما در كارخانه مازند چوب سعي مي‌كنيم تا محصول نهايي كه آن را با نام الوارهاي ترمووود مازند چوب آريا مي‌شناسيد را با بهترين كيفيت به دست مشتري برسانيم.

كارشناسان ما در اين شركت آماده‌اند تا با مشاوره رايگان در زمينه خريد ترمووود به منظور اجراي نماي ترموود، پرگولا، ديوارپوش، كف پوش، انواع آلاچيق و ساير محصولات جانبي شما را راهنمايي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۴۴:۱۴ توسط:علي محمد زينالي موضوع: نظرات (0)

چه هديه اي بگيريم چه هديه اي نگيريم؟

 قبل از اين كه ادامه مطلب را باهم بخوانيم، شرايطي را در نظر بگيريد در فاصله يك هفته اي با تولد يكي از دوستان خود هستيد كه خوشحالي او براي شما بسيار مهم مي باشد و شما مي خواهيد هديه اي نه صرفا پر هزينه اما كارآمد بگيريد.

مفيد باشد.

هديه اي كه ميگريم قبل از هرچيزي بايد به گونه اي باشد كه فرد بتواند بار ها و بارها از آن استفاده كند و براي وي مفيد و كاربردي باشد.

قطعا شما نمي خواهيد كه فرد بعد از يكبار استفاده آن را به گوشه اي انداخته و ديگر از آن استفاده نكيند، پس سعي كنيد هديه اي بگيريد كه كارآمد بوده تا فرد موردنظر بتواند بار ها از آن استفاده كند.

هديه اي نگيريد كه قابل هديه دادن دوباره باشد.

در رابطه با انواع هديه با هم بخوانيم،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۱:۰۵ توسط:علي محمد زينالي موضوع: نظرات (0)

كاربرد چوب

محصولات چوبي

چوب يك ماده طبيعي اكولوژيكي است. امروزه ، در معماري ، چوب نه تنها به روش سنتي استفاده مي شود بلكه محصولات بي شماري از صنايع چوب نيز در حال حاضر وجود دارد. چوب و محصولات چوبي به عنوان عنصري از چوب نما در معماري مدرن ، موضوع تحقيق در اين مقاله است ، با هدف گسترش دانش در مورد امكانات و محدوديت هاي استفاده از آنها ، و ايجاد پايه اي براي استفاده صحيح و گسترده آنها.

 

روش هاي مدرن طراحي نما

روش مدرن طراحي نماها شامل نماي چند لايه به عنوان مجموعه اي از يك چوب نماي ساختمان است كه از چندين لايه تشكيل شده است: قسمت ساختاري ، عايق حرارتي و روكش نهايي نما. چوب و محصولات مبتني بر چوب كه به عنوان پوشش ديوار ، نماي خارجي ، چوبي استفاده مي شود ، به جز براي محافظت از رطوبت (به ويژه در برابر باران شديد) ، تأثير دما (تابستان و زمستان نوسانات حرارتي) ، تابش خورشيد و باد ، تأثير در معماري ساختمان خاصي دارند. آنها نمايانگر آنچه بيشترين شكل ظاهري يك سازه معماري ، نماي خارجي آن را تعيين مي كند و بر تجربه كلي ساختمان تأثير مي گذارد. همچنين مي توان از چوب براي توليد نماي چوبي داخل ساختمان براي محصولات كوچك مانند تخته و زونا و همچنين براي پانل هاي متوسط ​​و بزرگ استفاده كرد. محصولات چوبي براي روكش خارجي بسيار مناسب هستند ، زيرا نه تنها از لحاظ بصري زيبا و منحصر به فرد هستند ، بلكه با استفاده مناسب مي توان دوام آنها را نيز فراهم كرد. آنچه به چوب و محصولات چوبي به عنوان ماده اي براي پوشش خارجي مزايايي مي بخشد ، امكان جايگزيني در صورت خرابي است. زيرا بعضي از قسمتهاي پوشش به راحتي قابل تغيير است. در طراحي و ساخت نما ، معيارهاي انتخاب صحيح نوع چوب ، تصفيه سطح مناسب ، محافظت در برابر اثرات مضر مختلف و محافظت در برابر آتش - بايد در نظر گرفته شود.

 

ترمووود

ترمووود يا ترمو چوب محصولي از شركت مازند چوب آريا مي باشد كه نايل ها و پنل هاي چوبي را با تمامي موارد ذكر شده در متن بالا ارائه مي دهد با اين تفاوت كه هم در ظاهر و كيفيت و ماندگاري بسيار عملكرد بهتري را نسبت به چوب هاي معمولي از خود نشان داده است. از ترمووود هم براي چوب ترمو نما هم نماي چوبي داخل ساختمان استفاده ميكنند كه با نام نما چوب يا نماي ترموود شناخته شده است.


برچسب: ترمووود، چوب نما، ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۳:۲۰ توسط:علي محمد زينالي موضوع: نظرات (0)

هديه تبليغاتي

هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي براي شركت شما مي تواند روشي كاربردي و موثر براي جلب مشتري بيشتر باشد. اين نكته را فراموش نكنيد كه هدايايي را انتخاب كنيد كه هم چشم نواز و مفيد باشند و هم هديه هايي كه بتوانند آرم تجاري شما را به وضوح نمايش دهند.به ياد داشته باشيد در هنگام انتخاب هداياي تبليغاتي براي جذب مشتري بيشتر و حفظ مشتريان راضي ، جايگاه تجاري و تصوير شركت خود را در نظر بگيريد.

ما معتقديم كه هداياي تبليغاتي روشي تثبيت شده و بسيار موثر براي تبليغ تجارت شما است و به همين دليل دامنه ما بسيار گسترده است. هميشه سعي كنيد هديه تبليغاتي كه مي خواهيد براي آن هزينه كنيد و آن را نماد و معرفي برند خود قرار دهيد، از كيفيت و ارزش بالايي برخوردار باشد چرا كه متقابلا اين ارزش را براي برند و كسب و كار خود قائل شده ايد.

هديه تبليغاتي، هداياي تبليغاتي،
ادامه مطلب

امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۴۴ توسط:علي محمد زينالي موضوع: نظرات (0)